Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Kindergarten Math - An Educational Math Game for Kids

Kindergarten Math är ett Android-spel utvecklat av Jet Mobile Labs som tar ett kreativt tillvägagångssätt för att lära matematik för barn i förskoleåldern. Detta gratis pedagogiska matematikspel är utformat för att hjälpa barn att öva matematikkunskaper och förbättra deras matematikberäkningstempo. Spelet har över 65 nivåer med ökande svårighetsgrad, där barn kan öva addition, subtraktion på positiva och negativa tal, samt operationer med två och tre argument. Dessutom kan barn även lära sig geometriska former, lika, plats, tid, datum/månad/år, samt grundläggande addition och subtraktion.

En av de bästa funktionerna med Kindergarten Math är dess rankning av de bästa spelarna och prestationer. Föräldrar och lärare kan skicka information till varandra genom Gmail, SMS, Facebook, Twitter och andra metoder. Appen är lätt att använda och perfekt för barn som vill förbättra sina matematikkunskaper.

Sammanfattningsvis är Kindergarten Math en perfekt matematikträning för barn och en bra utmaning för föräldrar. Om du letar efter ett pedagogiskt matematikspel som är roligt och engagerande för barn är Kindergarten Math ett utmärkt val.

Program tillgängligt på andra språk

Kindergarten Math för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.0.12

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Kindergarten Math

Har du provat Kindergarten Math? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.